ترفند 5 ثانیه ای برای جملات انگیزشی قوی

Wiki Article

اشکان خطیبی رو که اکثرا میشناسن؛ اشکان تو این آهنگش میگه امسال رو دیگه میترکونیم و امسال سالِ ماست، در واقع گفته امسال فقط واس ماس

این آهنگ واقعا قشنگه و انگیزه فوق العاده ای به شما میده خصوصا اگه برای رسیدن به اهدافتون راه سختی در پیش دارید و بقیه مدام سعی میکنن شما رو منصرف کنن این آهنگ رو گوش کنید.

عضویت درسایت خودبیداری درحال حاضر اجباری نیست، اما شما با عضویت درسایت روانشناسی خودبیداری علاوه بر  آموزش روانشناسی به صورت رایگان می توانید درصورتیکه تخفیفی برای بعضی از محصولات خود درنظربگیریم مطلع شویدبرای عضویت اینجا را کلیک کنید.

دیگران می توانند خودشان را با این دنیا خسته کنند و به آن دل ببندند

اگه اهداف بزرگی داری باید صبر زیادی هم داشته باشی، ساختن یه پراید یه ساعت و نیم طول میکشه اما یه بوگاتی ۴ هزار و ۶۰۰ ساعت!

چیزی که لازم داری نه بابای اینجا کلیک کنید پولداره، نه خارج از ایران بودنه، نه آقازاده و حزب‌اللهی بودنه، نه شانسه، فقط شجاعت شروع کردنه!

زندگی مانند دوچرخه سواری است، برای اینکه تعادل خود را نگهدارید باید به حرکت ادامه دهید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای جملات انگیزشی محمد جانبلاغی اثرگذاری بیشتر جملات توضیحات بیشتر زیر، این موسیقی را پخش کنید و همزمان جملات را بخوانید!

ما میتوانیم با شندین و یا خواندن جملات انگیزه بخش دیدگاه مثبتی نسبت به زندگی و کار ایجاد کنیم.

بیمار دنبال راه توضیحات بیشتر حل هایی برای مقابله با مشکل است و در این باره از درمانگر سؤالاتی را می پرسد.

«هر روز بر اساس محصولی که درو می‌کنید قضاوت نکنید، بلکه بر اساس دانه‌ای که می‌کارید، قضاوت کنید.»

اهمیت توجه برای پیشرفت سادگورو زیر نویس فارسی ۱۳۹۹/۰۸/۲۶

– اگر این مشکل وجود نداشت، به کدام یک از این اهداف فکر می کردی یا می رسیدی؟

در این بخش جملات انگیزشی کوتاه و تاثیر گذار از بزرگان موفقیت،دانشمندان و افراد موفق را با موضوعات تلاش،قدرت ذهن،باور،اعتماد به نفس برای شما آماده کرده ایم.

Report this wiki page